Provozní ekonom

Máte dobrou komplexní znalost ekonomiky a procesů středně velkého, výrobního nebo stavebního podniku?

Umíte německy nebo anglicky? Orientujete se v IT? Pokud ano, pak je tato pozice přímo pro vás.


Společnost Leube Beton, která se již od roku 1963 zabývá výrobou a obchodem s betonovými stavebními prvky a dodávkami železobetonových konstrukcí, hledá do svého týmu v Jihlavě nového kolegu/kolegyni do ekonomického oddělení na pozici provozní ekonom. Využijte nové příležitosti, které nabízí firma Leube Beton, člen známé mezinárodní skupiny Leube, která navazuje na tradici značky Rieder.

Co budete potřebovat?

  • SŠ, VŠ (ekonomického směru).
  • Znalost ekonomiky středního podniku, podvojného účetnictví, daní, zákoníku práce, controllingu apod.
  • Znalosti výpočetní techniky a základní znalosti programování vítány.
  • Znalost NJ/AJ pro komunikaci s kolegy z rakouské mateřské společnosti výhodou.

Co budete dělat?

Spolupráce na ekonomických agendách:

  • Tvorba finančního plánu.
  • Controlling.
  • Finanční účetnictví - řízení finanční situace.
  • Účtování přijatých faktur, banky a pokladny.
  • Evidence a účtování dlouhodobého a krátkodobého majetku.
  • Účtování skladových dokladů.
  • Evidence a tvorba podkladů pro mzdy - provize, stravné, bonusy apod.
  • Evidence a hlášení pojištění pohledávek.
  • Statistika a Intrastat.
  • Zpracování DPH.
  • Provedení měsíční a roční uzávěrky.
  • Zpracování výkazů a tabulek.
  • Následné kalkulace a podklady pro kalkulační vzorec.

Výpočetní technika:

  • Objednávání hardware a software.
  • Základní podpora kolegů v oblasti IT.

Spolupráce s externími službami:

  • Daňový poradce
  • Auditor
  • Pojišťovací makléř
  • Mzdová účetní
  • Správce sítě
  • Podpora informačního systému
  • Podpora docházkového systému

Co od Vás budeme čekat?

  • ... že budete mít rád/a čísla, budete umět dobře pracovat v Excelu se vzorci, seznamy, kontingenčními tabulkami, dotazy a připojením k databázi.
  • Znalost dotazovacího jazyka SQL a Excel Visual Basic.
  • Zodpovědnost při správě cizího majetku.
  • Pečlivost a smysl pro přesnost při práci v Excelu a informačním systému QI.
  • Schopnost proniknout pod povrch běžné uživatelské znalosti při získávání a zpracování dat z informačního systému.

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Zajímavou práci ve stabilním, přátelském a zkušeném týmu.
  • Postupné zaškolení a profesní růst.
  • Zázemí úspěšné nadnárodní společnosti.

Jak Vás oceníme?

  • Základní nástupní mzda podle Vaší odbornosti (oceníme Vaši praktickou zkušenost).
  • 13. a 14. plat.
  • Valorizovaná mzda - protiinflanční opatření.
  • Prémie za práci nad rámec pracovních povinností.
  • Dostanete příspěvek na stravné a mobilní telefon s neomezeným tarifem.

Kdy můžete nastoupit?

  • Můžete ihned nebo po vzájemné dohodě

V případě Vašeho zájmu, nám zašlete svůj strukturovaný životopis (včetně  fotografie).

Fill out my online form.